Adviseurs en opleiders met passie voor gastvrijheid 

De tijd van nu vraagt om bedrijven en organisaties met een gastvrije en vriendelijke cultuur. SYNDLE begrijpt wat jouw uitdagingen zijn en bouwt mee aan mensgerichte organisaties en gastvrijheidsconcepten. Bij jouw vakmensen boren we hun talent voor gastvrijheid aan en verhogen we hun passie en bevlogenheid.

Gastvrijheidsconcepten
Gastvrijheid

Wat wij doen

Onze specialisten helpen je bij het ontwikkelen van een passende gastbeleving. Werkzaamheden die we uitvoeren zijn onder andere:

  • Analyseren van de gastbeleving tijdens de gastreis
  • Ontwikkelen van een gastvrijheidsvisie
  • Ontwikkelen van gastvrijheidsconcepten
  • Advies over de gewenste organisatieontwikkeling
  • Trainen en coachen van ambassadeurs voor gastvrijheid (Mood Maker), gastvrije leiders (Mood Manager) en medewerkers.
  • Observatie binnen uw organisatie via audits en employe- en mystery visits
  • Meten en borgen van gastvrijheid
  • Opstellen van on-boarding-programma’s voor nieuwe medewerkers.
Wil je meer weten? Neem dan contact op

SYNDLE’s etalage

Ontdek nu de expertises van SYNDLE! We bieden een uitgebreid pakket aan diensten en producten, waarbij we ons richten op vele actuele onderwerpen.

Gastvrijheid

Visie ontwikkeling

Wat is de veranderende gast behoefte, wat zijn de trends en ontwikkelingen in gastvrijheid en welke interne ontwikkelingen zijn er in jouw organisatie. Het antwoord op deze vragen geeft richting aan de visie en daarmee de inhoud van het gastvrijheidsconcept. Onze specialisten stellen de juiste vragen en gaan het gesprek aan om ervoor te zorgen dat jouw visie goed doordacht en uitgebalanceerd is en daarmee een solide basis vormt voor de verdere ontwikkeling van gastvrijheid. Uitgangspunt van de Mood Maker filosofie is dat de gastvrije-veranderkracht in iedere organisatie al aanwezig is. Door te focussen op die aanwezige energie in de organisatie brengen wij deze, samen met jou, in beweging.

Gastvrijheid

Klantreis analyse

Hoe realiseer je een optimale bezoekbeleving voor de gast? SYNDLE helpt je om in de huid te kruipen van je (interne) gasten en van daaruit de bezoekbeleving te analyseren. Wat zijn de Wauw en Auw punten? Vanuit de gastreis stellen we samen een actieplan op om te komen tot een betere bezoekbeleving. Wauw-punten versterken we en Auw-punten worden opgelost.

Gastvrijheid

Gastheerschap ontwikkelen

In een dienstverlenende organisatie is gastheer/ -vrouw ieders schaduwberoep. Ieder persoon beschikt gelukkig ook over de kwaliteiten om een goede gastvrouw/ -heer te kunnen zijn. In welke kwaliteiten je sterk bent wordt bepaald door je persoonlijkheid. Lumina-spark geeft hierin inzicht. In de workshop ‘Lumina Gastvrijheid’ maakt de deelnemer kennis met de verschillende ‘smaken van gastvrijheid' (humane-, commerciële-, professionele- en informele gastvrijheid). Met behulp van het eigen Lumina-profiel worden de passende persoonlijke eigenschappen verkend en versterkt. Er wordt veel geoefend in effectieve communicatie en passend gedrag.

Onze filosofie

Mood Maker Filosofie

SYNDLE ontwikkelt gastvrije organisaties vanuit de Mood Maker Filosofie. Elke organisatie heeft gasten, voor hen is iedere medewerker een gastheer. Daardoor IS dus iedere medewerker gastheer. Gastheerschap is daarmee de competentie van de toekomst voor alle dienstverlenende bedrijven.

Uitgangspunt van de Mood Maker filosofie is dat de gastvrije-veranderkracht in iedere organisatie al aanwezig is. Door te focussen op die aanwezige energie in de organisatie brengen wij deze, samen met jou, in beweging.

Wat is een Mood Maker?

In elke organisatie werken toppers met gevoel voor gastheerschap. Door deze, met positiviteit, aandacht te geven en te ontwikkelen worden het Mood Makers die de rest van de organisatie mee kunnen krijgen.

Organisaties kunnen alleen duurzaam gastvrij zijn als doelen van de gast, medewerker, organisatie en maatschappij in samenhang gediend worden.

Het boek Mood Maker laat een uitgebalanceerd gedachtengoed zien van het belang van gastvrijheid, hoe gastvrijheid werkt en op welke wijze een organisatie gastvrij kan zijn of worden.

Lees meer over Mood Makers
Horeca-en-gastvrijheidconcepten-syndle

“Adviseurs en trainers die je leren te kijken en handelen door de ogen van de gast.”

Over ons

Het team ‘Gastvrijheid’ zijn ervaren adviseurs en trainers die de Mood Maker aanpak tot in detail beheersen en kunnen vertalen naar jouw organisatie. Zij vertalen de ambities van onze opdrachtgevers in een pragmatische en energie gevende aanpak waarbij voortdurend de beleving van de (interne)gast centraal staat. Door te inspireren, empoweren, gastvrij leiderschap te ontwikkelen en kleine stapjes te zetten ontwikkelt ook jouw organisatie een bedrijfscultuur waar gasten blij van worden en medewerkers gelukkig.

Nieuwsgierig geworden?

Ben je benieuwd wat onze professionals voor jou kunnen betekenen op het gebied van gastvrijheidsconcepten? We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden. Vul onderstaand contactformulier in voor een vrijblijvend gesprek.